FC Eindhoven O15 wint met ruime cijfers

Afgelopen zaterdag stond er volop competitievoetbal op het programma voor onze academyteams. Benieuwd hoe het deze ploegen is vergaan? Dat lees je in deze wekelijks terugkerende rubriek, waarin we terugkijken naar de resultaten van het afgelopen weekend.

FCE O12 leidt nederlaag
De O12 reisde afgelopen weekend af naar Vlissingen voor een competitiewedstrijd tegen JVOZ O13. Het bleek een erg lastige wedstrijd voor FC Eindhoven, JVOZ was over het algemeen de sterkere ploeg. FC Eindhoven kreeg wel nog een aantal kansen maar wist deze niet te benutten. JVOZ wist uiteindelijk vier keer het net te vinden. De wedstrijd eindigde in een 4-0 nederlaag.

FCE O13 verdeelt de punten
FC Eindhoven O13 nam het afgelopen zaterdag op tegen Ajax O13-2. FC Eindhoven begon goed aan de wedstrijd en wist op een 1-0 voorsprong te komen door een goal van Dylano Noijen op aangeven van Kane Bodeutsch. Beide teams waren erg aan elkaar gewaagd en creëerde goede kansen. Ajax wist dan ook al snel de gelijkmaker binnen te schieten. Mo Allahjabou wist de Blauw-witten op voorsprong te zetten, toch wist Ajax daarna weer de gelijkmaker te scoren. Navy Lamey wist een penalty te benutten en zetten Eindhoven voor de derde keer in de wedstrijd op voorsprong. In de laatste minuut lukte het Ajax nog om een doelpunt te maken. Eindstand 3-3.

FCE O14 wint nipt
Voor de O14 stond een competitiewedstrijd tegen VVV op het programma. FC Eindhoven creëerde een aantal grote kansen en wist deze te benutten door goals van Matthew van de Wouw, Krein Stekhuizen en Luca Castro. VVV Venlo wist twee keer het net te vinden. De wedstrijd eindige in een spannende 2-3 overwinning.

FCE O15 wint met ruime cijfers
Afgelopen weekend speelde de O15 een thuiswedstrijd tegen DHC O15. FC Eindhoven was duidelijk de betere partij en stond na tien minuten al met 2-0 voor door goals van Emiel Bancken en Igor Sanders. Voor de rust wist Scott Claessens binnen te schieten voor de 3-0. Na de rust bleef Eindhoven aanzetten en wist nog vier keer te scoren, doelpunten van Efe Arslan, Krein Stekhuizen, Donovan Lee Pellicaan en Thijs Muller. De wedstrijd eindigde in een ruime overwinning van 7-1.

FCE O17 deelt punten
De O17 speelde afgelopen weekend tegen AFC ‘34. FC Eindhoven begon niet scherp aan de wedstrijd en stond al na twintig seconden op een 1-0 achterstand. Na een halfuur wist Eindhoven toch iets terug te doen door een doelpunt van Zakaria Haddaoui. De wedstrijd eindigde in een 1-1 gelijkspel.

FCE O18 pakt drie punten
FC Eindhoven O18 speelde afgelopen zaterdag een uitwedstrijd tegen Excelsior O18. Nassim Achenteh wist de Eindhovenaren op een 0-1 voorsprong te zetten door een vrijetrap binnen te schieten. Excelsior maakte een doelpunt en bepaalde de ruststand van 1-1. Uiteindelijk wist FC Eindhoven de drie punten mee naar huis te nemen door een doelpunt van Mahan Yarahmadi. Eindstand 1-2.

FCE O21 wint overtuigend
De O21 nam het afgelopen weekend in het Jan Louwers Stadion op tegen Be Quick O21. FC Eindhoven was in de eerste helft de betere ploeg maar wist de kansen niet te benutten. Al snel na de rust wist Be Quick op voorsprong te komen door een afvallende bal van een corner binnen te schieten. Eindhoven drong na het tegendoelpunt erg aan en wist op een gelijkspel te komen door een benutte strafschop van Joep van den Berk. Invaller Zoran Hurkmans wist de Eindhovenaren op voorsprong te schieten. De O21 bleef aanzetten en wist nog twee keer het net te vinden, beide goals van Garvin Gachangi. De wedstrijd eindigde in een 4-1 overwinning.