Met ingang van het seizoen 2024-2025 maakt FC Eindhoven de overstap naar het door Ormer ICT ontwikkelde ticketingplatform Tymes4. Het Tymes4-platform draait inmiddels bij ruim 20 betaald voetbalorganisaties in Nederland en realiseert een moderne online ticketingomgeving. Naast een nieuwe online ticketshop voor fans komt er bovendien voor de zakelijke achterban een portaal waarmee zij toegang hebben tot hun business tickets (en van waaruit zij hun gasten kunnen uitnodigen).
Algemeen directeur Günther Peeters over de nieuwe samenwerking: “Voor een voetbalclub is een modern ticketingsysteem van groot belang. Tymes4 is marktleider in Nederland en dat zijn ze niet voor niets. De afgelopen jaren hebben we geïnvesteerd in een toekomstbestendig digitaal ecosysteem en met Tymes4 zetten we een nieuwe stap in de goede richting. Zo kunnen we met dit systeem nog meer processen rondom ticketing digitaliseren en verbeteren.”
Frank van Eijsden, CEO van Ormer ICT Software Development: “We zijn heel blij met de samenwerking met FC Eindhoven. De afgelopen jaren hebben we laten zien dat door de modulaire en schaalbare aanpak, Tymes4 een goede fit is voor iedere BVO in Nederland met digitale ambities. Met FC Eindhoven voegen we een warme, sympathieke club toe aan ons portfolio en verstevigen wij onze markleiderspositie, ook in de KKD. We kijken uit naar de samenwerking!”
Over Tymes4
Het platform Tymes4 is ontstaan uit de behoefte van professionele voetbalclubs aan een gebruiksvriendelijk en allesomvattend ticketingsysteem. Geen enkele leverancier bood de software en service gericht op de eisen van voetbalorganisaties; specifieke wensen die anders zijn dan die van andere evenementenorganisatoren. Ormer ICT nam de uitdaging aan en ontwikkelde Tymes4. Het enige ticketplatform ter wereld voor en door profclubs. Leidend zijn de vier pijlers van Tymes4: fan engagement, efficiëntie, data centraal en omzet.
Foto: v.l.n.r. Günther Peeters (FC Eindhoven), Daan Heesakkers (FC Eindhoven), Frank van Eijsden (Tymes4).