FC Eindhoven introduceert FCE Club Card

Waarom een FCE Club Card?

Wil je op regelmatige basis thuiswedstrijden van FC Eindhoven bezoeken, maar ben je niet in de gelegenheid om elke thuiswedstrijd aanwezig te zijn? Vraag dan een FCE Club Card aan! Met een FCE Club Card kun je (extra) tickets kopen voor wedstrijden met een clubcardverplichting. Een FCE Club Card is gratis en twee jaar geldig.

Waarom een FCE Club Card?
Voor steeds meer thuiswedstrijden van FC Eindhoven geldt een clubcardverplichting. Er gelden dan verkoopvoorwaarden waarbij het aantal kaarten per persoon gelimiteerd is. Met een FCE Club Card kun je dan bijvoorbeeld wel één of meerdere tickets kopen.

Indien je een seizoenkaart van FC Eindhoven hebt beschik je automatisch over een FCE Club Card. Met jouw seizoenkaart kun je ook (extra) tickets aanschaffen bij de meeste risicowedstrijden.

Voor de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag zijn enkele restricties op ticketing van toepassing. Zo kun je alleen als seizoenkaarthouder of met een FCE Club Card 1 ticket per persoon aanschaffen.

Lukt het niet om een FCE Club Card aan te vragen? Mail naar ticketing@fc-eindhoven.nl!