FC Eindhoven Futsal en VDL verlengen samenwerking

VDL Groep en FC Eindhoven Futsal verlengen succesvolle samenwerking met 3 jaar.

De Eindhovense zaalvoetbalvereniging en VDL Groep werken al sinds de oprichting samen en hebben in het verleden al vele prijzen gewonnen. Met de verlenging van het partnerschap wordt de samenwerking verder uitgebouwd en wordt er vol vertrouwen naar de toekomst gekeken.

De samenwerking tussen VDL Groep en FC Eindhoven heeft al tot vele successen geleid. Zo werd FC Eindhoven met de steun van VDL Groep meerdere malen kampioen van Nederland en wist de club ook internationaal hoge ogen te gooien. VDL Groep heeft zich wederom als hoofdsponsor verbonden aan FC Eindhoven en ondersteunt de club op vele vlakken. Met de verlenging van het partnerschap zijn VDL en FC Eindhoven klaar voor de toekomst. De komende jaren wordt er verder gewerkt aan de ontwikkeling van talenten en innovaties in het zaalvoetbal.

Zowel bij VDL Groep als bij FC Eindhoven heerst er veel enthousiasme over de verlenging van het partnerschap. “VDL is voor ons een belangrijke partner en we zijn verheugd dat we samen verder kunnen bouwen aan de toekomst van onze club. De ambitie van FC Eindhoven is groot en met de steun van VDL Groep kunnen we onze doelen samen verwezenlijken. Samen blijven we bouwen aan een succesvolle en rooskleurige toekomst”, aldus Anil Badloe, algemeen directeur van FC Eindhoven Futsal.

Ook VDL Groep-directeur Pieter van der Leegte is in zijn sas. “Wij zijn onlosmakelijk verbonden aan FC Eindhoven en met name ook met het Futsal. Het wordt weer tijd dat er een kampioenschap wordt behaald, zodat we ons in de Champions League kunnen meten met de Europese landskampioenen.” De voormalig behendige, linksbenige speler steekt zijn ambities niet onder stoelen of banken. Pieter Van der Leegte heeft in het verleden zowel als bestuurder en als speler zeer verdienstelijk zijn bijdrage geleverd aan de successen van FC Eindhoven en weet dus wat er nodig is om successen te behalen.

Algemeen directeur Futsal Anil Badloe, VDL Groep-directeur Pieter van der Leegte en Futsal bestuurder Thijs Soers.