FC Eindhoven en TopFanZ lanceren nieuwe webshop

Nieuwe FCE merchandise beschikbaar!

In samenwerking met TopFanZ lanceert FC Eindhoven haar nieuwe webshop. Deze nieuwe webshop is een volgende stap in de verdere professionalisering van de club en geeft FCE meer mogelijkheden op het gebied van merchandise.

De afgelopen jaren kent FC Eindhoven steeds meer vraag naar merchandise. In de zoektocht naar een nieuwe merchandise partner is de club uitgekomen bij het Belgische TopFanZ. Door de samenwerking met TopFanZ is er voor de club meer mogelijk op het gebied van merchandise en fan beleving.

Vanaf nu is het onder andere mogelijk om gepersonaliseerde merchandise te bestellen. Ook is het vanaf nu mogelijk om de nieuwe wedstrijdkleding te bestellen én te personaliseren!

Over TopFanZ

TopFanZ is een grote naam in de merchandise sector. In België werkt het bedrijf al nauw samen met verschillende grote namen in de Belgische voetbalwereld. Topclubs als Anderlecht, Antwerp, KRC Genk en Standard Luik werken al nauw samen met het in Halen gevestigde bedrijf. Opgericht in 2000 door Jo Appeltans, groeit het bedrijf gestaag tot marktleider in België. In 2015 wordt de dienstverlening verder uitgebreid, naar e-commerce, aankoopbegeleiding en marketingadvies. Bovendien richt TopFanZ steeds meer haar pijlen op de markt in (West-) Europa.