Eindhovense designers sieren FC Eindhoven

‘FC Eindontwerp’. Een supporters-initiatief uit de creatieve hoek van het Jan Louwers Stadion met een heel eenvoudig concept, elk thuiswedstrijd-affiche van dit seizoen wordt door verschillende vormgevers/kunstenaars ontworpen uit designstad Eindhoven. Voor de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen bijt Storm Kortland de spits af.

Storm (19 jaar) doet dit jaar eindexamen crossmedia/vormgeving aan het Sint Lucas, met de focus op illustratie. Hij is een echte Eindhovenaar, geboren en getogen in Oud Woensel. FC Eindhoven staat o.a. voor ‘bouwen met talent’. Dus niet raar dat Storm, al jaren fan van – én seizoenkaarthouder bij de Blauwwitten, het een eer vond om met deze opdracht aan de slag te gaan.