Een nieuwe aanwinst voor FCE Futsal

Maak kennis met Reggy Elias!

Maak kennis met onze nieuwste FCE Futsal aanwinst: Reggy Elias!

Reggy Elias, een getalenteerde aanvaller, komt over van Krijnen Malle uit België en heeft zojuist getekend voor meerdere seizoenen bij FCE Futsal. Zijn achtergrond in het futsal begon in een vriendenteam in Tilburg, waar zijn talent al snel werd opgemerkt tijdens een oefenwedstrijd tegen BE’79. Na een uitnodiging om op een hoger niveau te spelen, maakte Reggy de sprong en promoveerde binnen anderhalf jaar met BE’79 naar de Eredivisie. Gedurende zijn tijd daar werd hij tweemaal topscorer en bereikte hij tweemaal de play-offs, waardoor hij de interesse van andere clubs wekte. Vorig seizoen belandde hij bij Krijnen Malle in België en vanaf aankomend seizoen zal hij de Blauwwitten versterken.

Zijn sterke punten als futsalspeler? Reggy Elias antwoord op deze vraag zijn balvastheid, techniek en scorend vermogen als zijn kwaliteiten. Met deze skills hoopt hij veel goals te maken en zo bij te dragen aan het winnen van mooie prijzen voor FCE Futsal.

De keuze van de aanvaller om naar FC Eindhoven te komen was niet lastig. Reggy ziet de Blauwwitten als een topteam binnen de Eredivisie. Op persoonlijk vlak is zijn doel om binnen dit professionele team veel leren van de ervaren spelers, zijn doelpuntenaantal te verhogen en zichzelf te ontwikkelen tot een completere zaalvoetballer.

Voor deze speler is Futsal zijn leven. Het snelle en dynamische karakter van het spel, waarbij bijna geen moment stil wordt gestaan, spreekt hem aan. Het constante bewegen en de snelheid van het spel maken het tot een opwindende sport om naar te kijken én om te spelen, vooral voor een aanvaller zoals Reggy. Wij kijken uit om de nieuwe aanwinst in actie te zien! Welkom in het team Reggy Elias.