Een Blauwwitte Avond in de Spotlights: Het FC Eindhoven Gala 2024

Het FC Eindhoven Gala 2024 was een schitterende avond! Onder het thema “In the Spotlight” straalden onze gasten in het Van der Valk Hotel Eindhoven – 040 Congress & Events. De avond begon met een warm welkom en een bruisend glas champagne, gevolgd door een voortreffelijk viergangendiner. Hoogtepunten waren de spannende veiling, waarbij een mooie opbrengst werd opgehaald voor de FCE Foundation en FCE SRP Zuid Academy, en de energieke optredens. Quido van de Graaf bracht de zaal tot leven met zijn zang, waarna Paul Maxwell en zijn band, een mooi live concert gaven. DJ Freek F en MC Choral sloten de avond feestelijk af. Met meer dan 300 gasten was het een avond vol glitter, glamour en onvergetelijke momenten.

Bedankt aan iedereen die aanwezig was en deze avond onvergetelijk heeft gemaakt! Tot volgend jaar!