De FCE Business kalender

Zet de data alvast met potlood in je agenda

Graag presenteren wij jullie onze activiteitenkalender voor de eerste seizoenshelft. Zet de data alvast in de agenda, want dit wil je niet missen! De exacte informatie per activiteit volgt nog. Houd hiervoor de FCE Connect app in de gaten.

En om meteen te beginnen. Binnenkort is het zover, de eerste activiteit! Woensdag 25 september 2024 is de FCE Business aftrap. Vanaf 16:00 uur vindt deze plaats op de voor vele geen onbekende locatie, namelijk bij onze trouwe partner restaurant De Leemer Hoef. Onder het genot van een drankje en een BBQ, maken we er samen met de Club Van Goei Volk een gezellige avond van en trappen we het business seizoen af.

Al onze FCE Businessleden kunnen zich aanmelden voor onze activiteiten. Nog geen lid, maar wil jij graag een keer aanwezig zijn bij een van onze activiteiten? Neem dan per mail of telefonisch contact op met onze commercie afdeling via: commercie@fc-eindhoven.nl I 040-211 29 67

Tot bij het begin van een mooi business jaar!