Combiticket ADO & Heracles uit in de verkoop

Ga mee naar Den Haag en Almelo!

Op vrijdag 7 oktober speelt FC Eindhoven de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. Twee weken later reist de ploeg van Rob Penders naar Almelo voor de wedstrijd tegen Heracles. Tickets voor beide uitwedstrijden zijn nu te koop in een speciale combi!

Seizoenkaarthouders betalen normaal gesproken € 22,50 per uitwedstrijd, niet-seizoenkaarthouders betalen normaal gesproken €30,-. Voor de uitwedstrijden tegen ADO Den Haag en Heracles Almelo is nu een speciale actie opgestart. Beide uitwedstrijden zijn te koop als combiticket. €35,- voor seizoenkaarthouders en €50,- voor niet-seizoenkaarthouders.

Let op! De combitickets zijn alleen beschikbaar als buskaarten. Autokaarten gaan via het secretariaat. Er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar binnen deze actie. Ben er dus snel bij. Op=op!

De bus naar Den Haag vertrekt om 17:30. De bus naar Almelo vertrekt om 17:00!