Blauwwitten versterken zich met Kestens

Welkom bij de club, Pjotr!

Pjotr Kestens mag zich vanaf het nieuwe seizoen Blauwwitter noemen. De 20-jarige buitenspeler komt over van NAC Breda en tekent voor twee jaar bij FCE. De club heeft een eenzijdige optie om het contract met een jaar te verlengen.

Kestens kent een verleden in de jeugdopleidingen van respectievelijk KV Mechelen en Zulte Waregem in België. In 2019 maakte de Belg de overstap naar NAC Breda en maakte daar de stap naar het eerste elftal. De afgelopen twee seizoenen kwam Kestens 32 keer in actie voor de Bredanaars, maakte drie doelpunten en gaf twee assists.

“Pjotr is een snelle en behendige buitenspeler”, zegt technisch manager Marc Scheepers over de nieuwe aanwinst. “Hij is nog jong en heeft de potentie om door te groeien tot een bepalende speler in ons elftal. Met zijn aanvallende kwaliteiten kan hij het menig verdediger lastig maken. Ik ben blij hem toe te voegen aan onze selectie.”

Welkom bij de club, Pjotr!

Ben jij volgend seizoen ook Blauwwitter? Bestel je seizoenkaart 22-23 voor de Play-Offs! Klik hier voor meer informatie.