Blauwwitten versterken aanval met Priske Flyger

Welkom bij de club, August!

De Blauwwitten hebben de aanval versterkt met August Priske Flyger (19). De Deen wordt voor een seizoen gehuurd van FC Midtjylland en gaat spelen met rugnummer 9.

De 19-jarige spits heeft een verleden in de jeugdopleiding van Horsens en FC Kopenhagen maar maakte de meeste ‘vlieguren’ bij FC Midtjylland. Priske is geen onbekende in Eindhoven, de afgelopen twee seizoenen huurde PSV de jonge spits. Zo maakte hij zijn debuut al in de Keuken Kampioen Divisie voor Jong PSV.

Technisch manager Marc Scheepers over de nieuwe spits: “Met August hebben we de spitspositie weten te versterken. Bij PSV heeft hij zich in het betaalde voetbal weten te ontwikkelen en bij zijn club FC Midtjylland heeft hij zich positief laten zien. Bij ons kan hij in een nieuwe omgeving zijn belofte waar gaan maken.”

Welkom bij de club, August!

Fotografie: Johan Manders