Bezoekersinformatie FC Eindhoven – Roda JC Kerkrade

Feest in Café 1909 & OV staking

Vanavond staat er een heuse kraker op het programma in het Jan Louwers Stadion. De huidige nummer twee en drie staan tegenover elkaar. Het belooft een mooie avond te worden aan de Aalsterweg!

Let op! Vanwege de staking van het regionaal streekvervoer kan het zijn dat de bussen richting het Jan Louwers Stadion niet en/of nauwelijks rijden. Houdt hier rekening mee als je richting de wedstrijd komt en check regelmatig de reisadviezen!

Na de wedstrijd tegen MVV Maastricht was het weer ouderwets gezellig in Café 1909. Ook na de wedstrijd tegen Roda JC Kerkrade zal er in Café 1909 een feestje gehouden worden. Zanger Lars Brans zal vanaf 22:00 op het podium komen om de avond af te trappen!

Vanavond zal het stadion om 19:00 haar deuren openen. Echter om 18:30 gaan de stadionkassa’s en de fanshop al open.

Al ruim 3000 supporters zullen vanavond plaats nemen in het Jan Louwers Stadion. Verzekert zijn van je plaats? Scoor dan hier je ticket in onze ticketshop!