Club van Goei Volk. Kom jij erbij?

Seizoenkaart 2023-2024

Al sinds de oprichting in 1909, vaart FC Eindhoven haar eigen koers. FC Eindhoven is een club van het volk, voor het volk. Wij zijn liefhebbers van voetbal, doorzetters en volhouders en laten als vereniging niet los tot voetbal echt van iedereen is. Want ook al is onze eerstedivisieclub de grootste publiekstrekker, we hebben nog veel meer in huis om toe te juichen. Zoals een van Nederlands beste Futsalteams, ruim duizend amateurs die onze sportvelden bevolken, vrouwenteams die hun mannetje staan, een Academy voor eigen talent, duurzame en innovatieve partnerships in de regio, wat we terugdoen voor de samenleving vanuit de FCE Foundation en de meest gezellige businessclub van Eindhoven. Hierin zijn wij best wel bijzonder. Bijzonder genoeg om te erkennen dat voetbal niet alleen om statistieken draait. Om percentages, cijfers en lijstjes. Het draait om verbinding. Voor elkaar willen vechten. Kansen zien en het juiste doen. Om zo samen het verschil te maken. Voor elkaar en vooral voor een ander. Want alleen door samen het juiste te doen, zullen wij wezen, zullen wij zijn. Want samen kom je verder. En daarmee zijn wij de club voor iedereen die daar iets goeds mee wil doen.

Kom jij erbij?

Met overwinningen in het Jan Louwers Stadion tegen onder andere Willem II, Heracles en PEC Zwolle schreven we dit seizoen opnieuw geschiedenis! Het bezoekersaantal is ook dit seizoen weer flink gegroeid. Een groei die we graag doorzetten, samen met jou.

SEIZOENKAART 2023-2024
Ten opzichte van vorig seizoen voert FC Eindhoven een prijsverhoging door in de ticketprijzen in de Keuken Kampioen Divisie. De indexering voor de seizoenkaarten is gebaseerd op de wedstrijdprijs en komt neer op een kleine 10%. In onderstaand prijsoverzicht zijn de vernieuwde prijzen te vinden. Daarnaast komt de Club 1909-seizoenkaart te vervallen. Wel keert de Blauwwitte Supportersbox dit jaar terug in een nieuw jasje. Deze box omvat onder andere een seizoenkaart voor 19 thuiswedstrijden op jouw vaste plaats in het Jan Louwers Stadion, een FCE Gadget én meer.

PRIJSOVERZICHT SEIZOENKAART 2023-2024

0-12 JAAR
13-17 JAAR
18-24 JAAR
25+ JAAR

€19,09*
€60,-
€115,-
€170,-

*inclusief lidmaatschap ‘FCE Kids’

Bekijk hier verdere informatie op de ‘Veelgestelde vragen’-pagina. Voor meer informatie, vragen en/of opmerkingen kunt u terecht bij onze ticketing afdeling via ticketing@fc-eindhoven.nl of via 040 211 29 67.