Willem II eerste opponent in het Jan Louwers Stadion

De ticketverkoop voor dit duel is van start!

FC Eindhoven ontvangt Willem II op vrijdag 12 augustus in het eigen Jan Louwers Stadion voor de eerste thuiswedstrijd van het seizoen. De Tilburgers degradeerden afgelopen seizoen na acht jaar uit de Eredivisie. De ticketverkoop voor dit duel is gestart, per persoon is het mogelijk om één ticket aan te schaffen voor deze wedstrijd.

Voor het seizoen 2022-2023 verwelkomen we al ruim 1000 Blauwwitters met een seizoenkaart in het Jan Louwers Stadion. Ben jij in het nieuwe seizoen ook Blauwwitter? Bestel dan nu jouw seizoenkaart 2022-2023 hier!

Op 5 augustus spelen de Blauwwitten een uitwedstrijd voor de seizoensopener tegen FC Den Bosch. Ook in De Vliert rekenen we op jouw steun! Bestel je uitkaart hier!