Ticketinformatie Dé Derby

Steun FCE tegen aartsrivaal Helmond Sport

Vrijdagavond 12 mei staat Dé Derby voor de 102de keer op het programma. Het treffen met aartsrivaal Helmond Sport is de laatste thuiswedstrijd van het reguliere seizoen.

De wedstrijd tegen de aartsrivaal is dé wedstrijd van het jaar en biedt vaak een spektakel aan de toeschouwers. FCE is al geplaatst voor de play-offs, maar kan in de laatste twee wedstrijden nog wel plekken winnen op de ranglijst. Dit voor een gunstigere positie in de play-offs.

De ticketverkoop verloopt via onze online ticketshop. Let op! Er geldt een FCE Club Card verplichting en je kunt één ticket per account kopen voor vrijdag. De FCE Club Card vraag je gratis aan in de ticketshop. Er zal op de dag van Dé Derby ook kassaverkoop plaats vinden bij het Jan Louwers Stadion. Dit gebiedt wel onder enkele voorwaarden*.

De vakken D,E,F & G zijn inmiddels uitverkocht! Steun FCE tegen Helmond Sport en koop nu je ticket!

*Voorwaarde voor kassaverkoop: verkoop gebiedt alleen wanneer er een geldig ID kan worden getoond. Personen uit de regio Helmond worden geweigerd. Aan de kassa én in het stadion kun je alsnog geweigerd worden.