Supportersupdate: EindhoFAN, uitnodiging supportersavond en gesprek Vak D

Als club draaien we ook dit seizoen weer sportief goed mee, het Jan Louwers Stadion raakt steeds voller en steeds meer Blauwwitters moedigen onze spelers aan bij de uitwedstrijden. Positieve ontwikkelingen die ook nieuwe uitdagingen met zich mee brengen. De afgelopen periode is er uitvoerig gesproken met meerdere stakeholders van FC Eindhoven om deze groei door te zetten. In dit bericht lees je een update over een aantal lopende zaken.

EindhoFAN overleg herstart
EindhoFAN, het overkoepelende supportersorgaan, is sinds jaar en dag een belangrijk klankbord voor FC Eindhoven. In het verleden vond regelmatig een overleg tussen club en supporters plaats over allerhande zaken. Dit overleg is eind vorig seizoen nieuw leven in geblazen en heeft dit seizoen een vervolg gekregen. De volgende supportersgroepen worden in dit overleg vertegenwoordigd: Vak D, Eindhoven1909, SV Eindhoven en 1909FCE. Dit overleg wordt gecoördineerd door de club in samenwerking met de SLO’s (Supporterscoördinatoren).

Supporterscoördinatoren
FC Eindhoven heeft twee supporterscoördinatoren (afkorting SLO’s), wiens taak het is de belangen van de supporters te behartigen. De SLO’s staan in nauw contact met de club en vormen een brug tussen club en supporters. De SLO’s van FC Eindhoven zijn Stefan van Dommelen en René Kremers. Het tweetal is per mail te bereiken via slo@fc-eindhoven.nl en zijn rondom de wedstrijden aanspreekbaar voor allerhande supporterszaken. Zit je iets vanuit supportersoogpunt dwars of wil je gewoon iets kwijt? Neem dan contact op!

Gesprek Vak D
Reeds heeft er een gesprek plaatsgevonden tussen de supporters van Vak D en de club vertegenwoordigd door algemeen directeur Günther Peeters en veiligheidscoördinator Cris Postema. Dit gesprek is op initiatief van de club georganiseerd om ontstane onvrede uit de lucht te halen. Het werd een constructief gesprek waar duidelijk werd dat de communicatielijnen tussen club en supporters beter moeten om zo nieuwe misverstanden te voorkomen.

Uitnodiging supportersavond
Graag nodigen we je op donderdag 8 december uit voor een Supportersavond in het Jan Louwers Stadion met algemeen directeur Günther Peeters, hoofdtrainer Rob Penders en technisch manager Marc Scheepers. Vanaf 18.30 uur ben je van harte welkom in onze business club, we starten om 19.00 uur.

Heb je op voorhand al vragen voor Günther, Rob en/of Marc? Stuur je vraag dan in via onze supporterscoördinatoren René Kremers en Stefan van Dommelen (mail naar slo@fc-eindhoven.nl).

Samen groeien we met onze club, stap voor stap. Eindhoven zal wezen, Eindhoven zal zijn!