Steun FCE in Doetinchem en Breda!

Uitwedstrijden tegen De Graafschap en NAC in de verkoop

De kaartverkoop voor de uitwedstrijden tegen De Graafschap en NAC Breda (KNVB-Beker) zijn in de verkoop. Voor de bekerwedstrijd tegen NAC Breda zijn momenteel alleen de buskaarten in de verkoop.

Op zondagmiddag 11 december reist FC Eindhoven af naar Doetinchem, voor de clash met De Graafschap. Dit jaar kunnen er slechts tien auto’s afreizen naar De Vijverberg. Deze kaarten kun je kopen bij het secretariaat. Tickets voor de bus zijn te koop via onze ticketshop. Tickets voor de bus zijn €22,50 euro voor seizoenkaarthouders en €30,- voor niet-seizoenkaarthouders. Autotickets kosten €6,-. De bus vertrekt om 12:15 bij Café1909.

Let op! Er zijn extra autokaarten beschikbaar gekomen. Deze zijn te koop bij het secretariaat of via door te mailen naar ticketing@fc-eindhoven.nl. OP=OP!

Dinsdagavond 10 januari speelt FC Eindhoven in de tweede ronde van de KNVB-Beker de uitwedstrijd tegen NAC Breda. Op dit moment zijn alleen de bustickets in de verkoop. Tickets voor de bus zijn €15,- voor seizoenkaarthouders en €22,50 euro voor niet-seizoenkaarthouders. De bus vertrekt om 18:15 richting Breda. Verzamelen bij Café1909.

Autokaarten voor de wedstrijd tegen NAC Breda zijn nu ook in de verkoop. De kaarten zijn online te koop voor €5,- per stuk. Wel moet het kenteken en de personen die in de auto zitten door worden gegeven aan ticketing@fc-eindhoven.nl.