Rien Mommers (86) overleden

Op 25 december is Rien Mommers overleden. Rien werd in het seizoen 1976-1977 lid van EVV Eindhoven en heeft vele jaren werkzaamheden voor de club verricht. Rien was onder andere elftalleider, organiseerde vlooienmarkten en loterijen. In 1988 werd Rien scout voor de jeugdopleiding van EVV Eindhoven. Dat heeft hij gedaan tot in 2008 de jeugdopleiding ophield te bestaan. Daarna ontving Rien bij thuiswedstrijden het bestuur van de tegenstander.

Voor zijn vele verdiensten werd Rien op 30-09-1997 benoemd tot erelid in zilver en tijdens de receptie van zijn gouden huwelijksfeest in 2012 werd hij benoemd tot erelid in goud.

FC Eindhoven verliest weer een echte Blauwwitter.

Wij wensen Nelly en de familie van Rien heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.