Reis samen met BetCity mee naar Oss

Reis gratis mee naar Oss!

In samenwerking met partner BetCity organiseert FC Eindhoven een speciale AwayDay. Op vrijdag 17 februari reizen de Blauwwitten af naar Oss om het daar om te nemen tegen TOP. Seizoenkaarthouders kunnen mede dankzij BetCity gratis met de bus naar deze wedstrijd afreizen, niet-seizoenkaarthouders betalen €6,-.

Café 1909 opent extra vroeg haar deuren en om alvast in de stemming te komen staat er een gratis hapje en drankje klaar. Vanaf 16:30 ben je van harte welkom in het supporterscafé. Bovendien verzorgt Kevin Madero namens FC Eindhoven voor de muzikale ondersteuning alvorens de bussen vertrekken.

Om 16:30 speelt de O17 de Lichtstadderby tegen PSV O17. Steun onze talenten in het Blauwwit en kom vroeg naar het Jan Louwers Stadion. Vanuit Café1909 kun je de wedstrijd gratis volgen!

Tijdens deze AwayDay ontvang je ook een speciale FCExBetCity gadget, deze gadget ontvang je op locatie. Ook maak je kans op een gesigneerd shirt van FC Eindhoven door mee te spelen met onze Voorspel & Win actie in de bus!

Kortom, zorg dat je erbij bent! Bestel direct jouw uitkaart via onderstaande button. Let op! Ook als seizoenkaarthouder dien je een kaartje te bemachtigen, vraag jouw gratis kaartje aan in de ticketshop.

Op naar een vol uitvak in Oss!

Zorg dat je om 18:00h uiterlijk bij Café1909 bent!