Nieuwe tenues: Blauw met Wit en Goud met Zwart

Vanaf volgende week verkrijgbaar!

FC Eindhoven en Macron lanceren het nieuwe thuis- en uittenue voor het seizoen 2022-2023. De club trekt de kleurlijn vanuit het nieuwe logo door in de tenues. Deze FC Eindhoven tenues zijn de eerste tenues met nieuwe kledingleverancier Macron.

Blauw met Wit en Goud met Zwart
Onze clubkleuren vormen de basis voor zowel het thuistenue als het uittenue. Het thuistenue bevat de herkenbare Eindhovense strepen in Blauwwit. Het shirt is afgewerkt met zwarte en gouden details aan de mouw, hals en onderkant van het shirt. Op de achterzijde van het shirt zijn de Eindhoven vibes in het shirt verwerkt. Ook ‘1909’, ons oprichtingsjaar, heeft een plekje op het shirt.

Lees verder onder de foto’s

Fotografie: Johan Manders

Het uittenue heeft een gouden basis en wordt versterkt met zwarte mouwen. In tegenstelling tot het thuisshirt is het uitshirt afgewerkt met Blauw en Wit. Ook op het uitshirt zijn de Eindhoven vibes en ‘1909’ prominent zichtbaar en komen de traditionele verticale strepen van de club naar voren.

Benieuwd waar deze kleurencombinatie vandaan komt? Lees het bericht over ons nieuwe logo en kleuren hier.

Tekst gaat verder onder de foto’s

Volgende week verkrijgbaar!
Volgende week presenteert FCE met een vernieuwde online fanshop met splinternieuwe artikelen. Vanaf dat moment zullen de shirts met bedrukking online verkrijgbaar zijn. Op vrijdag zijn beide tenues ook verkrijgbaar voorafgaand aan FC Eindhoven – Jong AZ bij het Jan Louwers Stadion.