FC Eindontwerp 18

‘FC Eindontwerp’. Een supporters-initiatief uit de creatieve hoek van het Jan Louwers Stadion met een heel eenvoudig concept, elk thuiswedstrijd-affiche van dit seizoen wordt door verschillende vormgevers/kunstenaars, uit designstad Eindhoven, ontworpen. Het 18e affiche voor de inmiddels eennalaatste thuiswedstrijd dit seizoen, is gemaakt door Leon Raaijmakers.

Leon volgt onze blauwwitten al sinds jaar en dag, waar en wanneer dan ook én dan liefst op en rondom het vak waar het meeste leven in de brouwerij is. Niet alleen omdat hij hier te vinden is, is hij altijd op de juiste plek op het juiste moment maar ook weet hij dit nog eens haarscherp en treffend vast te leggen met zijn camera. De beste sfeerverslagen buiten het veld komen uit zijn zak en komen sneller dan z’n schaduw, ge-edit en wel, verslag brengen van vele legendarische avonden. Hopelijk een inspiratie voor de nieuwe aanwas!