FC Eindhoven en BetCity pakken uit

Maak kans op een VIP-experience!

De Blauwwitten nemen het op vrijdag 10 februari op tegen Almere City FC. In het eigen Jan Louwers Stadion komt de huidige nummer vier van de Keuken Kampioen Divisie op bezoek. Samen met partner BetCity pakken we groots uit!

Voor deze wedstrijd mogen seizoenkaarthouders gratis een introducé meenemen. Log in via onze ticketshop, selecteer introducéticket en haal je extra kaartje op! Voorafgaand aan de wedstrijd kun je alvast lekker in de stemming komen bij Café 1909 onder het genot van een gratis hapje van de Ballenkoning en een DJ. Ook zorgen we voor de wedstrijd voor extra sfeer met een heuse vuurwerkshow en kun je namens FC Eindhoven genieten van een optreden van Kevin Madero.

Maak kans op een VIP-experience!
Als klap op de vuurpijl kun je deze wedstrijd op een speciale manier beleven. In samenwerking met BetCity maak je kans op een VIP-experience voor vier personen. Dit is inclusief 4 businesstickets op de hoofdtribune, diner, drankkaart, meet & greet met spelers, 4 sjaals én een vervoersdienst die jou ophaalt en terugbrengt! Wil jij kans maken op deze VIP-experience? Schrijf je dan in, door op onderstaande button te klikken.

Kom jij op vrijdag 10 februari gezellig naar het Jan Louwers Stadion? Samen met jouw support gaan we voor de drie punten tegen Almere City FC. Tot dan!