Druk programma voor FC Eindhoven

Tickets MVV, Almere City FC & Roda JC Kerkrade in verkoop!

Op vrijdag 9 september staat de volgende thuiswedstrijd van FC Eindhoven gepland. MVV Maastricht is dan de tegenstander in het Jan Louwers Stadion. Drie dagen later mogen de mannen van Rob Penders weer aan de bak. In Flevoland wacht dan Almere City FC. Vrijdag 16 september wacht in eigen huis alweer Roda JC Kerkrade.

Zowel FC Eindhoven als MVV kenden een uitstekende start van het nieuwe seizoen. Beide ploegen zullen er om gebrand zijn om deze goede reeks een vervolg te geven. Een week later speelt FC Eindhoven weer thuis tegen een Limburgse tegenstander. Dan is Roda JC Kerkrade de tegenstander. De kaartverkoop voor deze duels is van start gegaan!

Tussen de twee thuiswedstrijden in, speelt FC Eindhoven ook nog op maandagavond een uitwedstrijd. In Flevoland is Almere City FC de tegenstander. Ook voor deze wedstrijd is de kaartverkoop gestart.

Je kunt voor deze uitwedstrijd maximaal 1 ticket per persoon kopen. De bus vertrekt om 17.30 uur bij Café 1909. Zorg dat je op tijd bent! Vrij vervoer tickets gaan via het secretariaat. Deze zijn € 6,- per ticket.

Inmiddels zijn ruim 1250 Blauwwitters er met een seizoenkaart bij in het seizoen 2022-2023. Nog geen seizoenkaart 22-23? Ben er dan snel bij en profiteer! Bestel hier jouw seizoenkaart 22-23.