Bezoekersinformatie FC Eindhoven – Jong Ajax

BetCity actie, busstaking en meer…

Vanavond speelt FC Eindhoven de thuiswedstrijd tegen Jong Ajax. De eerder afgelaste acties van onze partner BetCity zullen vanavond ingezet worden. Zo wordt het duel met de Amsterdammers een bijzondere!

Rondom de wedstrijd tegen Almere City FC zouden FC Eindhoven en BetCity groots uitpakken. Door de situatie in Turkije en Syrië, is toen besloten om dit te verplaatsen. Vandaag is de dag dat we dat gaan inhalen! Voor de wedstrijd zal er en vuurwerkshow plaatsvinden, op de tribunes zijn speciale FCE vlaggetjes neergelegd voor alle toeschouwers en krijgt iedereen bij binnenkomst een heerlijk hapje van de Ballenkoning!

Belangrijk om vanavond rekening mee te houden is de streekvervoer staking. Reis je normaal met het OV naar het Jan Louwers Stadion, houdt dan rekening met vertragingen en annuleringen. Uiteraard is het stadion wel goed bereikbaar met de fiets en met de auto. Parkeren kan op de grote parkeerplaats bij Oranje-Rood of in de parkeergarage van Fontys.

Nog geen tickets voor vanavond? Haal ze dan in onze ticketshop!

De stadionkassa’s zullen vanavond ook geopend zijn. Vanaf 18:45 kun je terecht bij de kassa’s voor tickets. Deze zijn wel een euro duurder dan de online tickets.