Bezoekersinformatie FC Eindhoven – Helmond Sport

Alles wat je moet weten voor vanavond!

Vanavond staat Dé Derby weer op het programma! Het Jan Louwers Stadion stroomt goed vol voor de wedstrijd tegen de aartsrivaal. In dit bericht alle informatie die je moet weten als je vanavond naar de Aalsterweg komt.

De vakken D,E,F & G zijn uitverkocht! Wil je op de Noud van Melis tribune plaatsnemen? Alleen op vakken H, I en J zijn nog maar een beperkt aantal tickets beschikbaar. Ook op vakken B en C op de Frans Tebak tribune zijn nog een beperkt aantal tickets beschikbaar. Wees er snel bij! Aan de kassa zijn vanavond ook tickets te koop. Dit gaat alleen wanneer je een geldig ID kunt laten zien. Personen uit regio Helmond worden geweerd. Het stadion opent om 19:00, net zoals de stadionkassa’s.

Parkeren kan zoals altijd gratis op de grote parkeerplaats bij Oranje-Rood en in de parkeergarage onder de Fontys. Vanwege de verwachte drukte vragen wij aan iedereen die met de auto komt, graag zo vroeg mogelijk naar het stadion te komen.

Na de wedstrijd zijn er in Café1909 gratis hapjes en een optreden van Wesley de Bruin. Zeker dus de moeite waard om na de wedstrijd een bezoek te brengen aan Café1909!

Volgende week speelt FC Eindhoven opnieuw een derby. Deze keer in eigen stad tegen Jong PSV. Tickets voor het uitvak op De Herdgang zijn rondom de wedstrijd van vanavond te koop bij het secretariaat. Tickets kosten €5,-. Er zijn slechts 150 tickets beschikbaar. Op = op!