Bezoekersinformatie FC Eindhoven – ADO Den Haag

Vanmiddag strijden de Blauwwitten in een uitverkocht Jan Louwers Stadion voor een plaats in de finale van de Play-Offs. De wedstrijd tegen ADO Den Haag wordt afgetrapt om 16.30 uur, het stadion opent om 14.30 uur. Het is een drukke dag in Genneper Parken, kom op tijd naar het stadion!

Charles Roelslaan afgesloten en staking busvervoer
Naast FC Eindhoven speelt ook buurman Oranje-Rood een thuiswedstrijd. Houdt daarom rekening met extreme drukte in en om het Jan Louwers Stadion. Een deel van de Charles Roelslaan, voor het stadion, zal afgesloten zijn vanaf 15.00 uur. Kom zoveel mogelijk met de fiets of het OV. Daarnaast is er een staking aangekondigd op de Hermes-stelling in Eindhoven. Houdt er dan ook rekening mee dat de exacte omvang van de hinder voor de bussen van Hermes nog niet duidelijk is en dat het zeer aan te raden is om ook een andere manier van reizen voor te bereiden. Wil je toch reizen met de bus? Controleer zo kort mogelijk voor vertrek de reisplanner om te zien of de bus ook volgens schema rijdt. Kom je toch met de auto? Parkeer dan op de Genneper Parken P+R of bij de schaatsbaan.

Eerste rondje van FCE en optreden Kobus Engels
Vandaag is het eerste rondje van ons! De eerste 100 liter bier in Café 1909 en het Supportershome is gratis! Daarnaast komt Kobus Engels optreden in Café 1909 om 15.30 uur. De volkszanger zal daarnaast ook een optreden op het veld verzorgen!

Tot vanmiddag aan d’n Aalsterweg!