Benefietwedstrijd FCE Old Stars – Legendary PSV

Ben jij erbij op 6 november?

Op 6 november om 19.00 uur speelt FCE Old Stars tegen Legendary PSV in het Jan Louwers stadion. Rondom deze wedstrijd wordt aandacht gevraagd voor de spierziekte ALS. Oud-speler en clubicoon Dragan Thijssens neemt het met ex-spelers van FC Eindhoven op tegen PSV. Thijssens kreeg in november 2020 de diagnose ALS en richtte niet veel later een stichting op, deze stichting zamelt geld in voor onderzoek naar spierziektes en zamelt geld in voor kinderen met spierziektes. Steun jij Thijssens en de Blauw-Witten in de Lichtstadderby? De wedstrijd is gratis te bezoeken, wel dient een ticket te worden aangevraagd!

CoronaCheck
Naast een geldig toegangsbewijs dien je ook een QR-code te tonen voor de Corona Check. Deze QR-code kun je verkrijgen via www.coronacheck.nl nadat je volledig gevaccineerd bent of een negatieve testuitslag hebt. Ben je nog niet volledig gevaccineerd? Dan dien je dus via www.testenvoortoegang.nl een gratis sneltest te doen binnen 24 uur voor aanvang van de wedstrijd.

Dragan in Blauw-Wit
Thijssens speelde zijn gehele profcarrière voor FC Eindhoven. In dertien seizoenen kwam de verdediger bijna 300 wedstrijden in actie in het Blauw-Wit. Ook was hij jaren aanvoerder van de Eindhovenaren. Ruim 15 jaar later zette hij samen met vrienden de stichting ‘ALS we er voor gaan’ op om zo meer aandacht te creëren voor deze spierziekte. Wil je meer weten over de stichting kijk dan op: www.als-we-er-voor-gaan.nl!

Veel bekende namen
Bij beide teams zullen veel bekende namen het veld betreden in het Jan Louwers Stadion. Zo zullen onder andere Albert van der Sleen, Bert Zuurman, John Laponder, Pascal Maas, Patrick Deckers, Richard van Gils, Peter Treffers en Sander van Huijksloot in het Blauw-Wit aantreden. Bij PSV gaan we onder andere Ernest Faber, Chris van de Weerden, Albert van der Sleen, Wilfred Bouma, Theo Lucius, Twan Scheepers en Gerald Vanenburg in actie zien!