‘Awayday-weekend’ begint aan de Krommedijk

Tickets FC Dordrecht en Willem II in de verkoop

Na de historische overwinning op Heracles Almelo wacht voor FC Eindhoven een dubbel uit-programma. Op vrijdagavond wacht FC Dordrecht aan de Krommedijk, waarna op maandagavond de eerder afgelaste wedstrijd tegen Willem II op het programma staat. Voor beide uitwedstrijden zijn nog tickets beschikbaar.

Vrijdagavond reist FC Eindhoven naar het Matchoholic Stadion in Dordrecht voor het duel met de plaatselijke FC. Het duel met De Schapenkoppen begint, zoals altijd, om 20:00 en is te bezoeken met de bus en de auto. Tickets voor de bus zijn te koop in onze ticketshop en verschillen tussen €22,50 voor seizoenkaarthouders en €30,- voor niet-seizoenkaarthouders. Autotickets zijn te koop voor €6,- bij het secretariaat.

Voor de wedstrijd tegen Willem II van maandagavond, zijn de reeds gekochte tickets nog gewoon geldig. Iedereen die al een ticket had gekocht, heeft vorige week van ons bericht gehad over de tickets. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via ticketing@fc-eindhoven.nl. Er zijn nog een beperkt aantal tickets beschikbaar. De bustickets zijn te vinden in de ticketshop, autokaarten zijn te koop bij het secretariaat.

Let op, het gaat om zeer beperkte aantallen, OP = OP!