Programma voorbereiding 2021-2022

FC Eindhoven speelt meerdere thuiswedstrijden in de oefencampagne

De Blauw-Witten starten de voorbereiding op het seizoen 2021-2022 op maandag 21 juni. De eerste training is helaas niet toegankelijk voor bezoekers in verband met de geldende coronamaatregelen. Informatie over het bezoeken van de wedstrijden volgt. Verder werkt FC Eindhoven verschillende oefenwedstrijden af in aanloop naar de start van de Keuken Kampioen Divisie op 6 augustus.

De Blauw-Witten spelen in de voorbereiding vier wedstrijden in het Jan Louwers Stadion. Zo komen VV UNA en Lierse Kempenzonen op bezoek aan de Aalsterweg. Daarnaast speelt FC Eindhoven oefenwedstrijden tegen RKSV Nuenen, RKVV Brabantia en Jong PSV.

DagDatumTijdWedstrijdLocatie
Vrijdag2 juli19.00 uurRKSV Nuenen – FC EindhovenSportpark De Oude Landen – gratis toegankelijk
Dinsdag6 juli19.00 uurRKVV Brabantia – FC EindhovenSportpark Strijp – gratis toegankelijk
Zaterdag10 juli14.00 uurJong PSV – FC EindhovenDe Herdgang – besloten