Beloften onderuit bij sterk De Graafschap

Wedstrijdverslag Jong de Graafschap – Jong FC Eindhoven

Maandagavond verloren de beloften op Sportpark de Pol van De Graafschap. Fabian Serrarens maakte namens de thuisploeg twee treffers.

De Graafschap startte met een groot aantal eerste elftal-spelers aan de wedstrijd en kwam binnen een half uur al op 2-0 voorsprong door doelpunten van spits Serrarens. In de tweede helft was het doelman Guy Smit die regelmatig moest ingrijpen na pogingen van onder meer Daryl van Mieghem en Lars Nieuwpoort. Valentino Vermeulen ontving na een uur een rode kaart vanwege een stevige tackle, waardoor de kansen op een resultaat verder slonken.

De Graafschap II – FC Eindhoven II: 2-0. 13. 1-0 Serrarens. 31. 2-0 Serrarens.
Opstelling FC Eindhoven: Smit; D. Dromers, V. Vermeulen, Van Otterdijk, Raaijmakers; Sozeyedio, Van Ham, Idzes; J. Vermeulen, Leidelmeijer, De Rooij.